środa, 20 grudnia 2017

Lakiery hybrydowe


Hejka ! Wiele osób robi teraz paznokcie metodą hybrydową i mówią, że przez to ich paznokcie stają się słabe, łamliwe i rozdwojone. 
A jak to jest u mnie ?
Manicure hybrydowy robię już prawie rok i nie zauważyłam żeby płytka się jakoś zmieniła. Może dlatego, że matowie ją bardzo delikatnie, bez zbędnego dociskania ? A nie jak inne osoby czy nawet kosmetyczka u której byłam na swój pierwszy manicure hybrydowy dociskam z całej siły i robię to zwykłym pilniczkiem. Kiedy piłowała mi płytkę stała się ona bardzo czerwona i mnie piekła, a po zdjęciu lakieru była w opłakanym stanie, paznokcie rosły cienkie, często się łamały. Powiedziałam sobie wtedy, że nigdy więcej, ale przed balem gimnazjalnej poszłam do innej dziewczyny, która polerką musnęła tylko moje paznokcie, a po zdjęciu płytka była w idealnym stanie. 
Dlatego w poprzednie święta chciałam dostać zestaw do paznokci hybrydowych żebym mogła to robić samodzielnie w domu. I w tym momencie nie wyobrażam już sobie życia bez hybrydy, bo nie muszę czekać na jego wyschnięcie 😂😂 tylko od razu mogę zacząć coś robić. Zdobnictwo w tej metodzie też jest o wiele prostsze, bo namalowane wzory nie rozlewają się wam po całym paznokciu, ale zostają na miejscu. 💅
Ja używam lakierów marki Semilac, które u mnie się najlepiej trzymają oraz Neonail. Z tych drugich korzystam rzadko, bo często już po tygodniu odklejają mi się przy brzegu paznokcia. 
Jeżeli miały byście jakieś pytania zapraszam do zakładki kontakt oraz do pytań w komentarzach. Nie jestem ekspertką w tej dziedzinie, ale może uda mi się pomóc. 
A teraz kilka inspiracji zdobień na święta, które już za 3 dni 🎄🎅
 

6 komentarzy:

  1. Moje paznokcie od czasu do czasu potrzebują regeneracji, jednak jest to raczej spowodowane tym, że co tydzień moczone są w acetonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💅 ja tez im daje czas na regenerację, ale nie jest to dużo czasu ;3

      Usuń
  2. Ja często robię hybrydkę i wcale nie są jakieś masakrycznie zniszczone, to troche mit. Ale raz na jakiś czasdaję im odetchnąć i regeneruje ok 3 tygodnie odżywką :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje są zniszczone tylko wtedy, gdy ściągam je w niewłaściwy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje *.* Ja bardzo rzadko robię hybrydy. Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne inspiracje! Sweterkowe paznokcie coraz bardziej zaczynają mi się podobać ;)

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia