niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie roku 2017


Witam Was w ostatni dzień starego roku. Myślę, że to dobra okazja, aby go podsumować. Myślę, ze dla mnie ten rok był bardzo pozytywny, bo poznałam wielu wspaniałych ludzi, znalazłam wspaniałego chłopaka, zwiedziłam miejsca do których zawsze chciałam pojechać. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie równie dobry, a może i nawet lepszy. Oby tak było ! 💓

Na pewno ten rok przyniósł nam wiele wspaniałych filmów takich jak : 
* "Gwiezdne Wojny. Ostatni Jedi"
* "Dunkierka"



* "Uciekaj"
* "Baywatch. Słoneczny Patrol"
* "Pokot"

Stary rok obfitował też w mnóstwo piosenek i nowych gwiazd na scenie, które kiedyś były w cieniu innych : 
* Rag’n’Bone Man – „Human”
* Harry Styles - "Sing of the Times"  



* Luis Fonsi ft. Daddy Yankee - "Despacito"
* Zayn Malik - "Tusk Till Down" 

Nie może także zabraknąć seriali : 
* "Stranger Things"
* "Gra o tron"




* "Riverdale"
* "Belfer" 
* "Trzynaście powodów"





Może to podsumowanie nie jest jakieś bardzo obszerne, ale mam nadzieję ,że Wam się spodoba 🙆
A Wam jak upłynął ten rok ?

8 komentarzy:

  1. Ten rok minął zdecydowanie zbyt szybko :(
    Udało mi się obejrzeć większość filmów i seriali z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ja po pewnych przemyśleniach doszłam do wniosku, że ten 2017 rok był naprawdę dobrym rokiem.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy new year, I hope you can get everything you need and want! =)

    I'm following your blog, I hope you can follow mine back!
    swacre

    OdpowiedzUsuń
  4. 2017 był dla mnie dobrym rokiem :) Oglądałam kilka wyżej wymienionych filmów,

    Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to napisz u mnie w komentarzu :) :*

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grę o tron też w całości obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam książkę "13 powodów", muszę obejrzeć serial :)
    Dunkierkę i Gwiezdne Wojny oglądałam!
    Super podsumowanie :) Najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :):*
    bizarre-case.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie odpale jakis film z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 13 powodów to genialny serial!
    A Pokot chcę obejrzeć już od dawna, ale jakoś nie mogę się za to zabrać.

    Ja bym jeszcze do filmowej listy dodała "Logan: Wolverine", ale to moja niedawno odkryta miłość. c":

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia